Preguntes Freqüents - El Teu SAIP Respón
Necessite localitzar el Servei d'Informació i Atenció al Pacient (SAIP) que em correspon
Segons el Departament de Salut al qual pertanga, podrà dirigir-se al SAIP que més li convinga per a realitzar els tràmits habilitats.
En l'enllaç trobarà les dades per a localitzar la seua SAIP
Com canviar d'idioma els SMS que he rebut
atpaciente_sscc@gva.es indicant l'idioma que prefereix (castellà o valencià) al costat del seu nom complet i el seu número de targeta SIP
Ha d'enviar un correu electrònic aVull tramitar un suggeriment, queixa o agraiment
Si eres usuari dels hospitals, centres de salut i institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat, tens el dret de presentar un suggeriment, queixa o agraïment a fi de promoure una millora contínua de la qualitat dels serveis que es presten.
Hi ha dos formar de realitzar el tràmit:
- PRESENCIAL: Emplene i imprimisca el document i presente'l:
a) en els SAIP del seu Departament de Salut
b) en els registres dels òrgans administratius
- TELEMÀTICA: Accedint amb els següents enllaços:
Vull accedir a la meua Història Clínica Electrònica
Podrà conéixer els seus informes clínics, accedint telemàticament, amb certificat digital o cl@ve, en aquesta adreça
Vull canviar de metge/metgessa o de infermer/infermera
ATENCIÓ PRIMARIA
Té l'opció de triar metge de família, pediatra, infermer o centre en l'àmbit de l'atenció primària del Sistema Valencià de Salut. Tramitació en forma:
- TELEMÁTICA
- PRESENCIAL: Emplene i imprimisca el document i presente'l:
a) en el SAIP del centre de salut de la seua elecció
b) en els registres dels òrgans administratius
ATENCIÓN ESPECIALIZADA
Podrà triar metge o servei d'atenció especialitzada, prèvia indicació del metge d'atenció primària o d'un facultatiu especialista del Sistema Valencià de Salut. Tramitació en dues formes:
Tramitació en dues formes:
- TELEMÁTICA
- PRESENCIAL: Emplene i imprimisca el document i presente'l:
a) en el SAIP del centre d'especialitats triat
b) en els registres dels òrgans administratius
Vull una segona opinió médica
Es podrà sol·licitar una segona opinió mèdica, quan concórrega algun dels supòsits previstos en l'apartat "Criteris de Valoració" de la pàgina del procediment que porta a la sol·licitud telemática
Tramitació en dues formas:
- TELEMÁTICA
- PRESENCIAL: Emplene i imprimisca el document i presente'l en el SAIP de l'Hospital on s'ha realitzat el diagnóstic
Vull inscriure Voluntats Anticipades
Voluntades Anticipades ès el document mitjançant el qual es manifesten les instruccions que s'han de tindre en compte quan la persona que el subscriu es trobe en una situació que no li permeta expressar lliurement la seua voluntat davant una actuació mèdica.
Els documents associats són:
- Document de voluntats anticipades (model proposat per la conselleria de Sanitat universal i salut pública):
- Sol•licitud de modificació d'un document de voluntats anticipades
La formalització d'aquest tràmit és PRESENCIAL.
Si el document de voluntats anticipades es formalitza DAVANT TESTIMONIS hauran de dirigir-se, en horari de dilluns a Pendres (no festius) de 9 a 14.00 hores, als següents punts de registre autoritzats:
- VALÈNCIA:
- Servei d'Atenció i Informació al Pacient (SAIP) de tots els hospitals públics de la província.
- Direcció Territorial de Sanitat: Gran Via Fernando el Catòlic, 74. 46008 València.
- Conselleria de Sanitat, Direcció General de Qualitat i Atenció al Pacient: C/ Misser Mascó, 31 - 33. 46010 València.
- CASTELLÓ:
- Servei d'Atenció i Informació al Pacient (SAIP) de tots els hospitals públics de la província.
- Direcció Territorial de Sanitat: Plza. Hort dels Corders, 12. 12001 Castelló de la Plana.
- ALACANT:
- Servei d'Atenció i Informació al Pacient (SAIP) de tots els hospitals públics de la província.
- Direcció Territorial de Sanitat: C/ Girona, 26. 03001 Alacant.
Si el document es formalitza DAVANT NOTARI, podrà ser el notari el que procedisca a la inscripció del document o, en el seu cas, l'interessat acudir personalment a qualsevol dels punts de registre autoritzats assenyalats anteriorment.
Necessite saber quan m'operaran
En aquest enllaç , introduint les dades de la seua targeta SIP, tindrà accés a la llista d'espera quirúrgica.
Què passa si no estic d'acord amb la resposta de la Gerència del Departament
En la mateixa pàgina web on se sol·licita el tràmit electrònic per a plantejar una queixa, una sol·licitud de lliure elecció d'atenció primària/especialitzada o una segona opinió mèdica, apareix una secció denominada INFORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA que explicaria les condicions en les quals el tràmit quedaria denegat.
Si així i tot, vosté considera que la seua causa hauria de ser reconsiderada, pot posar un recurs d'alçada davant la secretaria autonòmica amb competències en atenció al pacient mitjançant un formulari general en el següent enllaç