- Ja disposes de la versió 7.0.0 en les markets (actualitzat: 21/03/2023)

Tindrás accés a:
·Consultar i demanar cites d'atenció primària i generar justificants.
·Consultar cites de consultes externes.
·Consultar els teus tractaments i dispensacions de farmàcia.
·Consultar l'estat d'una determinada intervenció quirúrgica.
·Consultar dades personals.
·Generar i descarregar el teu Certificat COVID Digital de la UE.

Tindrás accés a:
·Consultar i demanar cites d'atenció primària i generar justificants.
·Consultar cites de consultes externes.
·Consultar els teus tractaments i dispensacions de farmàcia indicant mes i any d'emissió de la targeta SIP.
·Consultar l'estat d'una determinada intervenció quirúrgica.
·Consultar dades personals.
Si la teua targeta no disposa de codi de barres o el codi de barres està defectuós pots sol·licitar la seua renovació i recollir-la en el teu centre de salut de manera gratuïta des d'aquest enllaç.

Tindrás accés a:
·Consultar i demanar cites d'atenció primària i generar justificants.
·Consultar cites de consultes externes.
·Consultar els teus tractaments i dispensacions de farmàcia.
·Consultar l'estat d'una determinada intervenció quirúrgica.
·Consultar dades personals.
·Generar i descarregar el teu Certificat COVID Digital de la UE.
A més podràs:
·Modificar les teues dades de contacte.
·Acceder a la Història de Salut Electrònica.
Tens més informació sobre Cl@ve en aquest enllaç.
Validació
Passos a seguir per a validar un usuari en l'APP mitjançant escaneig de codi de barres:
- Introduir data de naixement.
- Escanejar codi de barres de la Tarjeta SIP.
- Prémer "Accedir".
- Confirmar que el número de SIP és correcte.
Requisits de validació mitjançant escanejat de targeta SIP:
- Targeta SIP amb codi de barres
- Que el codi de barres no estiga deteriorat
Què he de fer si no tinc codi de barres en la targeta sip o està danyat?
Si la teua targeta SIP no té codi de barres o està danyat has de sol·licitar la renovació d'aquesta, de manera gratuïta i sense certificat digital, en el següent enllaç (obri en nova finestra)
Passos a seguir per a validar un usuari en l'APP mitjançant SMS:
El telèfon de l'usuari ha d'estar registrat en el Sistema d'Informació Poblacional (SIP)
- Pas 1: Ha d'introduir el número de SIP, la data de naixement amb el format dd/mm/aaaa ("dd" és el dia, "md" és el mes en format numèric i "aaaa" és l'any) i la data d'emissió de la targeta amb el format mm/aa ("mm" és el més en format numèric i "aa" són els dos últims dígits de l'any, tal com figura en la targeta SIP. S'habilita el botó Accedir i, en polsar-lo, el sistema realitza les comprovacions oportunes mitjançant consulta al Sistema d'Informació Poblacional. Estes són:
- Que el número de SIP és correcte i la data de naixement indicada coincidix amb les dades registrades.
- Que el pacient té informat un número de telèfon mòbil per a les seues comunicacions amb la Conselleria de Sanitat.
Si no es donen les condicions anteriors, el sistema informarà de la situació mitjançant una finestra emergent amb el problema detectat i com procedir en cada cas. Per contra, si la informació és correcta, es passa a mostrar les pantalles de la següent secció: enviament i validació de codi per SMS.
- Pas 2: En la següent pantalla se li mostraran els tres últims dígits del telèfon mòbil associat al número de SIP. Si és correcte, polse el botó "Enviar SMS". Si el telèfon no és correcte haurà de clicar en l'enllaç "actualitzar dades de contacte" i se li obrirà una pàgina web amb la informació del tràmit (requerix de certificat digital o Cl@ve). Després de polsar sobre Enviar SMS, el sistema remet un missatge de text al número de telèfon mòbil indicat amb un codi de 6 lletres i queda a l'espera que l'usuari el reba i l'introduïsca en la casella. Si el codi no es rep en un temps prudencial, és possible forçar un nou enviament polsant sobre Reexpedir codi.
- Pas 3: Introduïsca el codi que ha rebut per SMS.
Encara que el codi el reba en majúscules pot introduir-lo en minúscules si li resulta més còmode perquè l'APP convertix automàticament el codi de validació a majúscules per a agilitzar la seua introducció. Després d'això, només queda polsar el botó “Verificar” per a completar el procés. En cas que el codi no siga correcte, s'informarà de la situació per a permetre repetir el procés.
En seleccionar l'opció de configuració mitjançant certificat digital o Cl@ve se li obrirà una pàgina on haurà de seleccionar el mètode d'autenticació. Per a això ha de tindre instal·lat en el dispositiu mòbil un certificat digital, el DNI electrònic o un certificat Pin o permanent de Cl@ve.
Si la identificació és exitosa, a partir del NIF/NIE retornat per Cl@ve, és possible consultar al Sistema d'Informació Poblacional i obtindre el número de SIP del pacient i les seues dades d'acreditació, permetent-li accedir a totes les funcionalitats que oferix l'APP.