Acreditació Infermeria
TRÀMIT ELECTRÓNIC
QUI HA D'UTILITZAR AQUEST TRÀMIT PER A SOL·LICITAR L'ACREDITACIÓ?
- No hauran de presentar sol·licitud telemàtica per a ser acreditades, ja que se'ls acreditarà d'ofici quan es dicte i publique la resolució posterior a la data en què reunisquen els requisits per a això, les persones que presten serveis com a infermer/a en:
- Els departaments de salut directament gestionats per la Conselleria.
- Les concessions sempre que siga personal estatutari. El personal laboral sí que haurà de presentar aquesta sol·licitud telemàtica.
- Els consorcis hospitalaris del Sistema Valencià de Salut.
- Els serveis centrals i les direccions territorials de la Conselleria.
- Hauran d'utilitzar aquest tràmit electrònic les persones que presten serveis en el denominat "sector privat" del Decret 145/2020, així com en entitats de titularitat pública no enumerades en l'apartat anterior. En aquest cas, cal seguir dos passos:
1r Presentar la sol·licitud signada electrònicament mitjançant el tràmit següent:
Procediment d'Acreditació de Infermers/res. Enlace / Enllaç
2n Presentar la documentació que acompanya l'anterior sol·licitud mitjançant el tràmit d'aportació de documentació següent:
Aportació de documentació requerida per al procediment d'Acreditació de Infermers/res.
Habilitació per a l'indicació, us i autorizació de la dispensació de medicaments i productes sanitaris d'us humà de les infermeres
i els infermers en l'ambit de la Comunitat Valenciana. Enlace / Enllaç
Quant a aquesta documentació, cal aclarir que:
• La titulació o les titulacions únicament haurà de presentar-se si s'ha oposat en la sol·licitud al fet que l'Administració actuant puga consultar
o recollir aquesta documentació.
• El certificat de vida laboral de la Seguretat Social únicament haurà de presentar-se si s'ha oposat en la sol·licitud al fet que l'Administració
actuant puga consultar o recollir aquesta documentació.
• El certificat expedit per la seua ocupadora, especificant el tipus de cures de la prestació (generals, especialitzades o ambdues) i el seu
període de temps, haurà de presentar-se sempre, llevat dels supòsits excepcionals i justificats en què resulte impossible, que serien
principalment:
- Desaparició sobrevinguda de l'entitat ocupadora certificadora.
- Prestació de serveis per compte propi.
Si resulta impossible aquesta presentació, se substituirà per la presentació de la declaració responsable següent especificant el tipus de
cures d'infermeria proveïdes (generals, especialitzades o ambdues):
Model de declaració responsable. Enlace/Enllaç
NORMATIVA
INFORMACIÓ
LLISTAT D'INFERMERS/ES ACREDITATS/DES (Actualitzats a data 10/08/2021) Enlace / Enllaç
RESOLUCIONS D'ACREDITACIÓ
directa dependents de la conselleria competent en matèria de sanitat i adscrits a aquesta.