Preguntes Freqüents - El Teu SAIP Respón

Necessite localitzar el Servei d'Informació i Atenció al Pacient (SAIP) que em correspon

 

Segons el Departament de Salut al qual pertanga, podrà dirigir-se al SAIP que més li convinga per a realitzar els tràmits habilitats.

 

En l'enllaç trobarà les dades per a localitzar la seua SAIP

 

 

 

 

Vull tramitar un suggeriment, queixa o agraiment

Si eres usuari dels hospitals, centres de salut i institucions sanitàries dependents de la Conselleria de Sanitat, tens el dret de presentar un suggeriment, queixa o agraïment a fi de promoure una millora contínua de la qualitat dels serveis que es presten.

 

Hi ha dos formar de realitzar el tràmit:

 

  • PRESENCIAL: Emplene i imprimisca el document  i presente'l:

a) en  els SAIP del seu Departament de Salut 

b) en els registres dels òrgans administratius

 

  • TELEMÀTICA:  Accedint amb els següents enllaços:

Suggeriment

Agraïment

Queixa

Vull accedir a la meua Història Clínica Electrònica

 

Podrà conéixer els seus informes clínics, accedint telemàticament, amb certificat digital o cl@ve, en aquesta adreça

 

 

 

Vull canviar de metge/metgessa o de infermer/infermera

ATENCIÓ PRIMARIA

 

Té l'opció de triar metge de família, pediatra, infermer o centre en l'àmbit de l'atenció primària del Sistema Valencià de Salut. Tramitació en forma:

 

 

  • TELEMÁTICA
  • PRESENCIAL: Emplene i imprimisca el document i presente'l:
    a) en el  SAIP del centre de salut de la seua elecció
    b) en els registres dels òrgans administratius 

 

ATENCIÓN ESPECIALIZADA

 

 

 

Podrà triar metge o servei d'atenció especialitzada, prèvia indicació del metge d'atenció primària o d'un facultatiu especialista del Sistema Valencià de Salut. Tramitació en dues formes:

 

 

 

Tramitació en dues formes:

 

  • TELEMÁTICA
  • PRESENCIAL: Emplene i imprimisca el document  i presente'l:
    a) en el SAIP del centre d'especialitats triat
    b) en els registres dels òrgans administratius
     

 

 

 

Vull una segona opinió médica

 

Es podrà sol·licitar una segona opinió mèdica, quan concórrega algun dels supòsits previstos en l'apartat "Criteris de Valoració" de la pàgina del procediment  que porta a la sol·licitud telemática

 

Tramitació en dues formas:

  • TELEMÁTICA
  • PRESENCIAL: Emplene i imprimisca el document i presente'l en el SAIP de l'Hospital on s'ha realitzat el diagnóstic 

 

 

Vull inscriure Voluntats Anticipades

 

Voluntades Anticipades ès el document mitjançant el qual es manifesten les instruccions que s'han de tindre en compte quan la persona que el subscriu es trobe en una situació que no li permeta expressar lliurement la seua voluntat davant una actuació mèdica.

 

Els documents associats són: 

 

La formalització d'aquest tràmit és PRESENCIAL.

 

Si el document de voluntats anticipades es formalitza DAVANT TESTIMONIS hauran de dirigir-se, en horari de dilluns a Pendres (no festius) de 9 a 14.00 hores, als següents punts de registre autoritzats:

 

  • VALÈNCIA:
    • Servei d'Atenció i Informació al Pacient (SAIP) de tots els hospitals públics de la província.
    • Direcció Territorial de Sanitat: Gran Via Fernando el Catòlic, 74. 46008 València.
    • Conselleria de Sanitat, Direcció General de Qualitat i Atenció al Pacient: C/ Misser Mascó, 31 - 33. 46010 València.

 

  • CASTELLÓ:
    • Servei d'Atenció i Informació al Pacient (SAIP) de tots els hospitals públics de la província.
    • Direcció Territorial de Sanitat: Plza. Hort dels Corders, 12. 12001 Castelló de la Plana.

 

  • ALACANT:
    • Servei d'Atenció i Informació al Pacient (SAIP) de tots els hospitals públics de la província.
    • Direcció Territorial de Sanitat: C/ Girona, 26. 03001 Alacant.

 

 

Si el document es formalitza DAVANT NOTARI, podrà ser el notari el que procedisca a la inscripció del document o, en el seu cas, l'interessat acudir personalment a qualsevol dels punts de registre autoritzats assenyalats anteriorment.

 

 

 

Necessite saber quan m'operaran

En aquest enllaç , introduint les dades de la seua targeta SIP, tindrà accés a la llista d'espera quirúrgica.

Què passa si no estic d'acord amb la resposta de la Gerència del Departament

 

En la mateixa pàgina web on se sol·licita el tràmit electrònic per a plantejar una queixa, una sol·licitud de lliure elecció d'atenció primària/especialitzada o una segona opinió mèdica, apareix una secció denominada INFORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA que explicaria les condicions en les quals el tràmit quedaria denegat.

 

Si així i tot, vosté considera que la seua causa hauria de ser reconsiderada, pot posar un recurs d'alçada davant la secretaria autonòmica amb competències en atenció al pacient mitjançant un formulari general en el següent enllaç

 

 

 

La Teua Opinió és important / Tu Opinión es Importante
No introduïsca dades personals ni preguntes sobre atenció sanitària. No tramitarem cap mena de qüestió aliena a la qualitat de la informació d'aquesta pàgina. / No introduzca datos personales ni preguntas sobre atención sanitaria. No tramitaremos ningún tipo de cuestión ajena a la calidad de la información de esta página.
Este camp és obligatori.
captcha