Preguntes freqüents Preguntes freqüents

On s'ha d'acudir per a obtindre la Targeta Sanitària SIP?

Al centre de salut més pròxim al seu domicili.


Què cal fer per a comunicar canvis en les dades d'identificació o de domicili?

Pot acudir al seu Centre de Salut 


On es pot obtindre informació sobre les dades que apareixen en la targeta SIP o en l'etiqueta?

Pot acudir al seu Centre de Salut 


On s'ha de comunicar un canvi d'acreditació (el pas d'actiu a pensionista, per exemple)?

Ha d'acudir al seu Centre de Salut, on ha de presentar una fotocòpia actualitzada de l'annex I que els haurà facilitat l'INSS. Si és un altre tipus de canvi d'acreditació, han d'aportar la documentació necessària per a cada cas


On s'ha d'acudir per a comunicar un canvi en la situació d'empadronament?

Ha d'acudir al seu Centre de Salut i presentar el certificat d'empadronament, de qualsevol municipi de la Comunitat Valenciana o autoritzar l'accés al Sistema de Verificació de dades de Residència i Identitat


On s'ha d'anar per a fer un canvi de metge o de Centre de Salut?

Estes dades només es poden modificar des del Centre de Salut


Si no he rebut la targeta sanitària SIP, me l'han furtada, l'he perduda, la tinc deteriorada, etc., on m'he d'adreçar per a comunicar-ho i que me'n tramiten una de nova?

Pot acudir al seu Centre de Salut 


On s'ha de cridar per a obtindre informació sobre el centre de salut que em correspon?

Cride al 012


Estic cotitzant a la seguretat social y vaig a viatjar fora d' Espanya (a un país de l' Unió Europea) ¿A on puc obtindre informació per a tramitar la targeta sanitària europea?

Pot cridar al Telèfon d'Informació de l'INSS 900 16 65 65 o acudir als Centres d'Atenció i Informació de la Seguretat Social CAISS 


Si tinc dubtes sobre assegurament sanitari, on puc telefonar?

Acudisca als Centres d'Atenció i Informació de la Seguretat Social